Je website staat live, de marketingcampagnes draaien, via analytics zie je dat je bezoekersaantallen toenemen. Dat gaat goed! Maar wat als je nog iets wilt wijzigen aan je website? Of een bepaalde functionaliteit opeens niet meer werkt zoals je had verwacht? Voor deze fase bieden wij onze onderhoudsopties aan.

Meteen in gesprek?

Dat kan! Kijk zelf in de agenda van Karlijn, onze projectmanager, wanneer dat goed uitkomt.

Overdracht of onderhoud

Bij de start van een project bespreken we of we aan het einde van het project de software aan jouw eigen developers overdragen of dat je het bij ons wilt laten draaien. Kies je voor een overdracht? Dan bespreken we bij de start van het project met jouw developers welke technische aanpak het beste past bij het project en jouw team.

Servicelevel

Als het project blijft draaien op onze infrastructuur, dan bieden we twee type servicelevels. Voor kleine tot middelgrote projecten hebben we het basispakket. We zorgen dat jouw project blijft draaien en voeren passief onderhoud uit. Dat bestaat uit onderhoud aan de operationele infrastructuur en kritische software updates.

Voor grotere projecten of projecten die van kritisch belang zijn voor de organisatie bieden we het pluspakket. Hierbij onderhouden we het project actief. We monitoren de infrastructuur, voeren maandelijkse software updates uit, werken met een ticketing systeem voor nieuwe verzoeken en bieden inzicht hierin via ons support portal.

Voorbeeld van ons support portal

Strippenkaart

Bij grote projecten werkt het team vaak na de lancering door aan de ontwikkeling van het product. Wanneer de inzet stopt na de live-gang, gaan kleine wijzigingen of bug fixes via een strippenkaart. Het bedrag hiervan kan je zelf bepalen.

Heb je een vraag over onze supportopties?

We zijn benieuwd! Neem contact op met Karlijn, onze projectmanager.